Stage Zuid Afrika - Cape Town - Reisverslagen van Laura Berghout - WaarBenJij.nu Stage Zuid Afrika - Cape Town - Reisverslagen van Laura Berghout - WaarBenJij.nu

Stage Zuid Afrika - Cape Town

Lieve vrienden & familie,

Binnenkort zal mijn stage periode beginnen in Zuid Afrika bij Safari365. Precies 21 weken dat ik al m’n lieve vrienden en familie moet missen, maar er een ontzettend leuke ervaring voor terugkrijg. En al deze ervaringen zal ik natuurlijk met jullie sharen! Alles zal ik vastleggen op foto én video. Daarnaast houd ik ook deze blog bij. Dus vind je het leuk om mij te blijven volgen tijdens mijn (werk)reis, klik dan hieronder op de mailinglijst. Dan krijg je een melding in je mailbox wanneer ik weer een nieuwe update heb, handig!  (Of je houdt gewoon mijn Facebook pagina in de gaten).

Veel liefs,

Laura ♥

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2015

Home Sweet Home

16 December 2014

Enjoying Cape Town at its best

19 Oktober 2014

Summer is here!

14 September 2014

Stage - Uthando - Longstreet

31 Augustus 2014

Table Mountain
Laura

Actief sinds 14 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3121

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Stage Zuid Afrika - Cape Town

Landen bezocht: